tjugosjätte maj

Livet i Australien ... 2015-05-26 - 08:26:22
Nu har det gått allt för långt mellan inläggen igen, att jag aldrig lär mig att blogga oftare. Har varit en intensiv 1,5 vecka som har gått sen sist. Har börjat ett nytt block nu, som bara är på fyra veckor istället för fem för sen har vi två veckors lov. Ska bli riktigt härligt! Detta block läser jag Web Design 1 och Respond to a Design Brief, fyra dagar i veckan. Kommer bli ett tufft block med stora kurser. Avslutade det förra block riktigt bra och var klar med allt innan deadlines, inte illa pinkat för mig som låg så mycket efter. Heja mig! 

Dagarna som har passerat har bestått av mycket matlagning, matätande och häng med alla vänner. Har testat att äta känguru, blev väldigt positivt överraskad, var riktigt gott!
   Passade på under min lediga måndag och kila till det nyöppnade H&M, hittade lite smått och gott. Har firat en del under veckan, Amanda, Emelie och Niclas avslutade sin utbildning förra veckan. I torsdags gick några av oss ut och åt och sen under fredagen gick vi svenskar ut och firade. Under lördagen spelade vi lasertag, åt goda hamburgare och hängde med några vänner på kvällen. I söndags lagade vi god pasta med biff och mös till melodifestivalen och igår hade jag skola och sen gjorde vi ännu mer mat. Känns som vi äter mat konstant, men det gör vi inte egentligen.