två månader!!

Livet innan Australien ... 2014-12-01 - 13:16:00
Kan inte riktigt fatta att det är bara två månader kvar tills jag lämnar landet lagom? Det har gått så fort sen jag ansökte och nu sitter jag här och har nästan allt klart. Två månader är ju ingenting, tiden kommer flyga iväg. Det kommer bli så häftigt att flytta, Brisbane verkar vara en riktigt härlig stad! Känns så bra att få börja om på nytt och lära känna nya härliga människor. Såg igår att mitt visum blivit godkänt så det känns riktigt skönt att ha det avklarat, nu kommer jag i alla fall in i Australien och får stanna där! Nu ska jag bara boka tid för vaccination, läkarbesök och tandläkarbesök så jag är fit for fight till flytten! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback