tjugofjärde november

Livet innan Australien ... 2014-11-23 - 19:35:00
 
Hur ser läget ut just nu då? Efter mycket mailande fram och tillbaka och många, många samtal hit och dit har jag nu sökt CSN-lån och fått det godkänt, jag har köpt flygbiljett!!! Åker den 1:a februari, så snart, bara 70 dagar kvar! Jag har även ansökt om visum så väntar på svar därifrån. Det är väldigt mycket just nu, väldigt mycket att tänka på och det är så många frågor som dyker upp hela tiden. Har som sagt ringt runt som en dåre till olika ställen och kollat upp olika saker. Det mesta börjar väl bli klart nu, så nu är det bara att vänta. Har nog inte riktigt hunnit ta in allt att jag faktiskt ska åka. Känns som andra runt omkring mig är mer nervösa och spända än vad jag är. Men det kommer, det gör det. Kommer säkerligen bli ett nervrak när jag väl börjar packa och har några veckor kvar här i Sverige.
   Men hur sjukt är inte detta då? Jag lämnar hela mitt liv här, jobb, vänner och familj och flyttar till andra sidan jorden. Som om jag inte kunde hitta något längre ifrån. Men hur roligt kommer det inte bli, få lära känna så många nya personer, upptäcka ett nytt land och en helt ny kultur och få lära mig något som jag tycker är så roligt. Det här kommer bli det roligaste, häftigaste och lärorikaste jag någonsin gjort i mitt liv, än så länge i alla fall!

 


Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback