Mitt livs äventyr

Livet innan Australien ... 2014-10-08 - 17:56:00
 
Jag har efter många, många om och men och funderingar ändrat mig angående vad jag vill göra i framtiden. Har i flera år velat åka som Au Pair till USA, det har varit min dröm sen jag var runt 13/14 år. Gick igenom ansökan och allt och tänkte åka efter studenten förra året. Men livet gick inte i den riktningen jag ville och mycket har hänt på vägen. Kikade för skojs skull in på IBS hemsida tidigare i sommar och fantiserade om att börja plugga utomlands istället. Men mellan allt jobb och mitt privatliv som föll det bort ganska fort. 
   En varm augustikväll låg jag i min säng och kände att jag ville göra något spontant och bestämde mig för att ansöka till en utbildning i Australien. Efter lite mailande fram och tillbaka till en supertrevlig och hjälpsam tjej på IBS ansökte jag till att studera Graphic Design i Brisbane, Australien!
    Och nu har jag fått svar, JAG HAR KOMMIT IN! Jag flyttar alltså till Australien i slutet av januari! Har inte riktigt hunnit smälta allt ännu och det kommer säkert ta sin lilla tid men det här kommer bli så sjukt spännande! Nu är det lite fler vändor fram och tillbaka med IBS och det ska sökas CSN-lån, visum och massa mer ska fixas.
 
Bestämde mig för att åter igen skaffa en blogg och skriva om mitt livs äventyr både nu innan om tankar som far men framförallt det året jag är borta!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback