nittonde april

Livet i Australien ... 2015-04-19 - 14:10:48
Vilken vecka det har varit. En väldigt bra vecka, igen. Avslutade mitt andra block i skolan. Haft en rätt lugn skolvecka ändå, hade skola tis-tors men blev klar med mina assessments fort så gick bara till 11-12 varje dag. Har umgåts med alla mina favoriter nästan varje dag och gjort massa roliga saker och skapat väldigt många roliga minnen. Ingen dag är den andra lik, händer alltid något och vi skrattar alltid dagen efter. Livet är verkligen på topp, som jag sagt så många gånger förut.
 
I onsdags chillade vi i South Bank en stund innan det började regna. Åkte sedan hem till Bella och hängde där under kvällen och åt pizza. I torsdags hade jag en kort och skön dag i skolan. Firade av detta block med god italiensk glass och under kvällen så firade vi Tanja som avslutat sina studier här så vi åkte till en klubb i city. I fredags körde vi poolhäng hela dagen och sen åkte jag med Amanda, Angelica och Linda hem till deras kompis och hade sedan en riktigt rolig kväll/natt med Amanda ute i Brisbane. 
 Igår åkte jag, Mikaela och Emelie in till South Bank en stund för lite solande, god mat och häng i parken. Sen blev det ännu en utekväll som vi sent lär glömma. Idag har det varit en riktigt slapp dag. Klockan är redan 22.00 så ska väl strax lägga mig. Börjar nytt block imon men går bara tisdag, onsdag och fredag, skönt! 
 
 

Kommentarer
Tant Hel

=D

2015-04-29 @ 08:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback