sjätte april

Livet i Australien ... 2015-04-06 - 13:44:20
Och där var långhelgen slut. Ska strax lägga mig och kolla på någon serie och imorgon är det dags för en ny skolvecka! Har bara två veckor kvar sen är detta blocket slut. Rätt skönt. 
 
Idag har det äntligen varit härligt väder ute, soligt och varmt. Tog en sovmorgon idag och sen har jag pluggat och fixat lite här hemma. Var rätt uttråkad efter ett tag så jag och Jessica åkte in till City och gick runt och kollade i lite affärer. Sen tog vi en promenad ner till floden och hamnade på en restaurang med tyskt inslag och käkade så god hamburgare och tog en öl och bara satt och snackade. Så härlig och skön dag och kul att spendera tid tillsammans med min roomie. 
 
 

Kommentarer
Emma

ååååh ge mig september nu :'(

2015-04-06 @ 21:15:15 | http://emmaasv.blogg.se
Eva P

Hej tjej! Nu har jag kollat igenom dina 2 månader!!! Fantastiskt!! Såååå kul att du trivs så bra! Må väl OCH sköt dig!!
Kram Eva

2015-04-08 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback