trettonde april

Livet i Australien ... 2015-04-13 - 04:25:41
Måndag och ännu en vecka har gått, dagarna går så fort, ibland lite för fort. Veckan har varit bra med skola och en del plugg. Det börjar närma sig blockets slut och ändå sitter jag här med massa uppgifter att göra. Men dem blir jag nog av med rätt fort. Har haft ett perfekt avslut på veckan med en härlig helg. 
 I fredags fixade jag och Mikaela god fredagsmat och sen hade vi skräckkväll och kollade på Paranomal Activity med några andra. Feg som jag är gällande skräckfilmer så passade jag på att sova. I lördags gick vi till Garden City för lite shopping till kvällens temafest som innebar att se så konstig ut som möjligt. Handlade lite och satte oss och åt frozen yogurt, såå gott. Sen stack vi hem och fixade oss. Färgstarkt smink, sprayfärg i håret, fula omatchade kläder och vi var klara haha. Var en riktigt rolig fest med massa händelser och minnen. Igår slappade vi på förmiddagen med folk och sen på eftermiddagen åkte jag, Mikaela, Emily och Jessica upp till Mount Gravatt Look out och hade picnic till solnedgången. Så mysigt!
 
Idag har jag och Jessica varit jätteproduktiva, stack till Garden City och inhandlade lite nytt till köket och sen storhandlade vi. Nu tänkte jag sätta igång med plugget så hörs någon annan gång! 
 
 

Kommentarer
Mamma

...det där med skräckfilm har du ärvt från mamma minsann ;)

2015-04-13 @ 16:56:01 | http://millansfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback