tjugoandra augusti

Livet i Australien ... 2015-08-22 - 14:25:00
Jaa, jag lever! Bloggen där emot är rätt död. Vet att så många där hemma är inne här och kollar och längtar efter nya inlägg för att följa vår vardag här nere. Hur mycket jag än vill blogga för att visa och berätta allt för er så har jag inte den tiden. Livet kommer i mellan helt enkelt med skola och det sociala livet. 
 
Mycket har hänt sen sist, vi började skolan igen efter vårat lilla break. Vi har firat sex månader här och i skrivandets stund så har jag och Mikaela varit här i 200 dagar. Tiden går fort när man har roligt. Jag har avslutat min första utbildning och nu hoppat på Diploma of Graphic Design. Så skönt! Vi har hängt mycket med vänner, fikat och haft galna, roliga, underbara utekvällar och sköna dagar i parker. Träffat nya människor. Solat och äventyrat. Jag har blivit ännu blondare och införskaffat mig två nya tatueringar. 
  Jag och Mikaela har en månad kvar på vårt boende och är i full jakt efter ny lägenhet närmre stan. Har varit på en visning och har tre inplanerade. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
pelle,mikaelas pappa

äntligen. vad vi har väntat.:-). det är så roligt att se lite bilder. :-)

2015-08-22 @ 15:00:01
Anonym

säger som Mickans pappa: Äntligen ;) men snart får jag se allt med egna ögon... Längtar <3

2015-08-23 @ 06:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback