Fjärde januari

Livet innan Australien ... 2015-01-04 - 16:13:47
Sitter i Bus4Yous sköna skinnsäten hem från Linköping just nu. Har haft en jättebra helg uppe hos Elin, åkte upp dit för att säga hejdå innan jag sticker. Så det blev en kväll med mycket skratt och drinkar. Guld värt, det är stunder som dessa man inte glömmer bort och som gör att jag blir så pepp på livet. 

Idag är det fyra veckor kvar till jag åker, 28 dagar kvar i Sverige. Det har gått så fort? Det känns som det nyss var augusti och jag ansökte och här sitter jag nu på bussen och tänker över livet och planerar vad jag ska göra och fixa innan jag åker. Jag har det mesta klart men finns en och annan sak kvar på min "göralista" innan avfärd. 
   Det är väldigt mycket blandade känslor nu fast ändå så vet jag inte riktigt hur det känns. Alla frågar hela tiden "hur känns det?" och jag kan inte svara. Som jag säkert skrivit innan så har jag inte riktigt smält allt än tror men det kommer nog lagom tills jag åker och kommer sitta där på Landvetter och lipa som ett barn när resten av min familj åker hem tillsammans. Jag är så otroligt glad att jag ska göra detta, att jag tog steget. Utan att ta chanser kommer man inte lika långt. Man måste våga chansa och ta ett beslut att ändra livet och jag är så stolt över mig själv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback