dagarna som gått del 1

Livet i Australien ... 2015-03-04 - 04:47:00
Hej!
Äntligen har jag fått tillbaka min dator efter en vecka på service så nu fungerar den igen. Har hänt en hel del sen jag sist skrev ett ordentligt inlägg. Har gjort massa saker men tänkte att jag skriver inte så mycket utan bara lägger upp massa bilder!
 
Men för att sammanfatta det lite kort, fick nerskickat massa svenskt godis som vi svenskar njöt extra mycket av. Ätit jättegoda nutellasemlor. Besökte två museum med skolan inför en uppgift vi ska göra. Förberedde oss för en jäkla storm men blev inte så mycket av det, bara en massa regn. Kändes nästan så vi befann oss i Sverige igen! Vi har ätit god mat och hade bröllopsfest at my place och gick sedan ut och hade så himla roligt. Gick till en riktigt härlig klubb med bra musik och snygga killar. Var hemma sent och gick och la oss lagom tills solen gick upp. På onsdagen gick jag och Tanja på konsert. Fall Out Boy, lyssnade på dom mycket förr så var riktigt skoj att få se dom live! Varmt och svettigt var det men vi var nöjda i alla fall! Utöver det så har jag bara umgåts med alla vänner, gått i skolan och gjort vardagliga sysslor som att handla, laga mat och städa. Delar upp lite i olika inlägg så kommer mer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback