tjugonionde mars

Livet i Australien ... 2015-03-29 - 14:47:15
Har haft en sån bra helg, även denna vecka. Livet är härligt! I fredags firade vi två födelsedagar, träffades ett stort svenskt gäng + två icke svenskar och grillade i Southbank. Åt, drack, hängde och hade en supertrevlig kväll! Mysigt att sitta ute och bara umgås.
 Igår tog vi det lugnt på dagen, var med Mikaela och Emelie och sen på eftermiddagen gick vi till mig och började fixa oss för kvällen som bestod av girls night. Runt halv sex började folk droppa in och festen var igång. Hade det riktigt roligt. Runt åtta tog vi taxi in till city och sen the valley och spenderade kvällen där. Händelserik kväll med manliga dansare, irlänsk hemmafest och en taxichaufför som lurade oss på pengar.
 Idag har jag tagit det lugnt, tog en förtjänad sovmorgon, käkade frukost med Mikaela och hängt på balkongen hela dagen med massa besök och pizzaätande med tjejerna. 
 
Nu ska jag alledess strax sova. Så ni får ha en superbra fortsatt dag! 

 
 

Kommentarer
Mamma

Man kan ju tro ni är på chartersemester... :)

2015-03-29 @ 16:54:38 | http://millansfoto.blogg.se
Emma

Vi måste ju festa när jag kommer neeeer :D

2015-03-29 @ 21:10:10 | http://emmaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback