tjugotredje mars

Livet i Australien ... 2015-03-23 - 06:15:00
Jag är så dålig på att uppdatera här, önskar jag vore bättre! Men ett inlägg i veckan är väl ändå bättre än inget alls! 
 
Har faktiskt inte gjort överdrivet mycket under veckan som har gått. Långa dagar i skolan med nya kurser och alla verkar rätt intressanta faktiskt. Favoriten än så länge är Digital Imaging där vi ska jobba mycket med photoshop så jag hoppas verkligen mina förväntningar håller. Var ute och fotade en del på den lektionen runt i botaniska trädgården och längs med floden så tänkte ni skulle få se lite bilder på min fina hemstad. 
 Har haft en riktigt lugn och slapp helg. Det behövdes verkligen! Varit dåligt väder hela helgen och regnat något otroligt. Chillade under lördagen och stack sedan och köpte massa kex, ost och vin och åt på kvällen med Mikaela, Emelie och Jessica och hade deeptalk, supermys. Igår så hade vi en riktig söndag. Låg i soffan hela dagen och käkade pizza och sov lite där i mellan. Idag har jag inte heller gjort så mycket, tog sovmorgon, fixat med tvätt och käkat frukot. Ska strax iväg med Jessica och handla massa mat och sedan förbereda matlådor för veckan! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
mormor

Hej igen!
Mn får intryck av att det är en mycket vacker och välordnad stad.Men jag undrar finns det inga slumkvarter?Eller är det som i övriga världen att det finns en framsida och en baksida?Det har inte hänt så mycket mer än att våren har stannat upp ett tag och jag har ont i ryggen mendet är bara bra att jag inte behöver längta ut till något trädgårdarbete.
Kunde ni se solförmörkelsen Jag fick en liten glimt.
Nu säger jag hej och kram för den här gången.
Puss och kram
mormor

2015-03-23 @ 15:42:39
Mamma

De där fåglarna är ju inte ett dugg lika våra hemska fiskmåsar som du säger ;)

2015-03-23 @ 16:14:48 | http://millansfoto.blogg.se
Emma

åååh vad jag längtar till september!

2015-03-23 @ 20:11:45 | http://emmaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback