fjortonde maj

Livet i Australien ... 2015-05-14 - 12:21:00
Här ekar det tomt. Förlåt för gles uppdatering men jag har varit så sjuk det senaste så har inte gjort någonting mer än sovit och försökt äta och plugga. Valde därför att sätta bloggen åt sidan lite. Nu börjar jag komma tillbaka till mig själv efter en hemsk halsfluss och en ännu värre allergichock. Har sett ut som en vandrande prickigkorv de senaste tre dagarna. 
 
Har passerat hundrasträcket nu, eller är där idag faktiskt. Har varit här i 100 dagar, låter kanske lite men är ändå 3,5 månad. Hur fort har inte tiden gått? Den flyger iväg. Blir lika amazed varje dag som går över hur bra jag har det och hur bra alla människor omkring mig är. Har sagt det sååå många gånger förut men är så stolt över detta steg. Ett långt kliv och jag hamnade i det bästa livet någonsin. Är det någon som sitter och funderar på att åka iväg och bosätta sig utomlands och plugga eller vad som, GÖR DET. Du kommer inte ångra dig! Tar du inte steget kommer du aldrig veta vad som finns där, åker du hem efter två veckor har du åtminstonde provat och bara det är life changing. 
 
Mer än att jag legat sjuk det senaste så har jag missat en del i skolan men igår hade jag och Amanda en pluggdag, satt från morgon till kväll och bara körde så är back on track. Vi har haft en del chillkvällar och bara myst och hängt. Tog en sväng till IKEA i lördags och käkade kötbullar och kollade runt och handlade lite. Varit två dagar i skolan och sen har det inte hänt så mycket mer än så. Mycket som händer framåt nu känns det som så ska bli skönt att ha lite att göra igen. 
Torsdag, frukost med Amanda igen! 
 
 
Lite vad jag gjort i skolan! En Thailändsk kokbok, visitkort och en rapport på hur en grafisk designer kan jobba miljövänligt! 
 
 

Kommentarer
Mamma

Gött att du inte är en prickig korv längre utan har blivit bättre :)

2015-05-14 @ 15:46:02 | http://millansfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback